EFA-SmartConnect®

Inteligentné sieťové prepojenie vašich brán.

Firma EFAFLEX ponúka riešenie IoT pre inteligentné sieťovo prepojené brány s využitím technológie EFA-SmartConnect®. Bezplatná, používateľsky prívetivá aplikácia umožňuje centrálne monitorovanie a prehľadne a v reálnom čase zobrazuje stav všetkých brán. Podľa princípu „Diagnostika – servis – údržba“ je možné včas zabrániť poruchám a dopredu naplánovať údržbu, čím sa nielen minimalizujú prestoje, ale zároveň sa znižujú prevádzkové náklady.

EFA-SmartConnect® na prvý pohľad:

  • Všetky brány prehľadne na vašom smartfóne.
  • Jednoduché a prehľadné plánovanie prác údržby a opráv.
  • Rýchla diagnostika problémov a digitálne hlásenie servisu priamo do firmy EFAFLEX.
  • Zamedzenie prestojom a zbytočným nákladom.
  • Je možné použiť existujúcu WLAN a LAN.
  • Rozhodovanie o údajoch zostáva v správe používateľa.
  • Registrácia nie je nutná.
  • Nezávislosť od sietí mobilných operátorov.

EFA-SmartConnect® na prvý pohľad:

  • Všetky brány prehľadne na vašom smartfóne.
  • Jednoduché a prehľadné plánovanie prác údržby a opráv.
  • Rýchla diagnostika problémov a digitálne hlásenie servisu priamo do firmy EFAFLEX.
  • Zamedzenie prestojom a zbytočným nákladom.
  • Je možné použiť existujúcu WLAN a LAN.
  • Rozhodovanie o údajoch zostáva v správe používateľa.
  • Registrácia nie je nutná.
  • Nezávislosť od sietí mobilných operátorov.

EFA-SmartConnect® na prvý pohľad:

  • Všetky brány prehľadne na vašom smartfóne.
  • Jednoduché a prehľadné plánovanie prác údržby a opráv.
  • Rýchla diagnostika problémov a digitálne hlásenie servisu priamo do firmy EFAFLEX.
  • Zamedzenie prestojom a zbytočným nákladom.
  • Je možné použiť existujúcu WLAN a LAN.
  • Rozhodovanie o údajoch zostáva v správe používateľa.
  • Registrácia nie je nutná.
  • Nezávislosť od sietí mobilných operátorov.

Detaily

Optimálne služby na jedno kliknutie. Open

Veľmi efektívne funguje EFA-SmartConnect® aj v prípade poruchy: Pomocou aplikácie môžete správy odosielať priamo do firmy EFAFLEX. Vďaka krátkym časom prenosu stačí pre komunikácie so servisnými technikmi firmy EFAFLEX jedno kliknutie. To zrýchľuje procesy a znižuje prestoje.

 

Maximálne zabezpečenie dát. Open

Bezpečnosť vašich dát je vždy zaručená. EFA-SmartConnect® ukladá všetky dôležité údaje v lokálnej sieti. Vy rozhodnete, kedy a ktoré informácie budete firme EFAFLEX posielať. Výmena údajov prebieha iba prostredníctvom vedomého prenosu dát do servisnej služby. Vďaka modernému „end-to-end“ šifrovaniu zostávajú všetky informácie bezpečné a dôverné.

Inovatívne funkcie. Open

Modul EFA-SmartConnect® sa na prianie inštaluje do riadiacej jednotky brány. Tento modul trvale odosiela správy o stave všetkých brán do aplikácie a umožňuje tak priamy prenos poruchových stavov alebo vami schválených servisných príkazov do firmy EFAFLEX.

Často kladené otázky o EFA-SmartConnect® / FAQ

Na čo potrebujem kód QR? Open

Dvere s aktivovaným modulom EFA SmartConnect® sa dodávajú v režime “router WLAN”. Dodaný QR kód obsahuje prístupové údaje pre túto sieť v stave dodania.

Čo sa stane po odoslaní žiadosti o podporu? Open

Najprv dostanete potvrdzujúci e-mail na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli pri zadávaní žiadosti. Okrem toho bude žiadosť prenesená do nášho systému. Následne vás bude kontaktovať zamestnanec pomocou poskytnutých kontaktných údajov.

Vzniknú mi používaním aplikácie nejaké náklady? Open

Aplikácia EFA-SmartConnect® je v súčasnosti k dispozícii na bezplatné stiahnutie. Používanie samotnej aplikácie je tiež bezplatné. Ak sa údaje prenášajú prostredníctvom mobilného telefónu, môžu sa účtovať dodatočné poplatky v závislosti od poskytovateľa a zmluvy s mobilným telefónom.

Stratil som svoj kód QR a už sa nemôžem pripojiť k bráne. Open

Ak ste stratili QR kód s prístupovými údajmi v stave doručenia, použite režim obnovenia na vytvorenie spojenia s bránou. Tento postup nájdete prostredníctvom ponuky nápovedy aplikácie. Potom nakonfigurujte bránu ako smerovač WLAN a priraďte nové prístupové údaje. Nakoniec pomocou smartfónu prepnite na novo nakonfigurovanú sieť Wi-Fi.

Moje žiadosti o podporu sa neodosielajú, keď som pripojený k bráne. Open

Je možné, že aktuálna sieť WLAN vám neposkytuje internet (napr. ak ste pripojení k sieti Tor v režime smerovača). Požiadavku na podporu môžete skúsiť odoslať prostredníctvom mobilného rádia tak, že po vytvorení požiadavky na podporu deaktivujete sieť WLAN svojho smartfónu. Žiadosti o podporu, ktoré ešte neboli odoslané, môžete kedykoľvek zobraziť prostredníctvom ponuky aplikácie na stránke “Žiadosti o podporu” a pokúsiť sa odoslať žiadosť znova.

Pripojil som sa k sieti cez VPN, ale v prehľade Tor nie je Tor uvedený. Open

Aplikáciu EFA-SmartConnect® žiaľ nie je možné používať prostredníctvom siete VPN. Dôvodom je, že v prehľade brán sú uvedené len brány, ktoré sú zistené prostredníctvom multicast. Pakety multicast sa bohužiaľ nedajú prenášať cez sieť VPN.

V prehľade cieľov vidím vždy len jeden cieľ, ale rád by som mal uvedené všetky svoje ciele. Open

Aby sa v prehľade brán zobrazovali všetky brány, musia byť všetky brány a smartfón s aplikáciou EFA SmartConnect® v rovnakej sieti. Ďalšie informácie o tom, ako integrovať brány do siete, nájdete aj v časti “Začíname”.

Ak sú vaše brány v rovnakej sieti, ale napriek tomu sa nezobrazujú, skontrolujte, či vaša sieť spĺňa požiadavky na používanie EFA-SmartConnect®.

Aké požiadavky musí sieť spĺňať na používanie EFA-SmartConnect®? Open
  • Technológia: Ethernet alebo WiFi (802.11 b/g/n, 2,4 GHz)
    Metóda šifrovania: WPA2-PSK alebo WPA3-SAE (osobné)
    Sieťovým zariadeniam musí byť umožnená vzájomná komunikácia (často zakázaná pre siete hostí):
    * UDP multicast, konfigurovateľný port (predvolené nastavenie: 61344).
    * Port TCP: 1547
V akých režimoch možno ovládať dvere pomocou EFA-SmartConnect®? Open

Brána môže vytvoriť vlastnú sieť v režime “smerovač WLAN” alebo sa pripojiť k existujúcej sieti v režime “účastník siete”.

Ako funguje režim “smerovač WLAN”? Open

V tomto režime si hardvér SmartConnect® vytvorí vlastnú sieť WLAN. Názov siete a heslo si môžete ľubovoľne zvoliť. Ďalšie informácie o aktivácii režimu smerovača nájdete v časti “Začíname”.

Vlastnosti v režime smerovača WLAN:

Vytvorí miestnu sieť WLAN bez internetu
Rozsah siete je obmedzený na rozsah siete WLAN brány
Obmedzený počet účastníkov siete (maximálne 10)
Metóda šifrovania: WPA2-PSK

Ako funguje režim “Účastník siete”? Open

V tomto režime sa brána pripojí k existujúcej sieti. Táto sieť môže byť firemná sieť alebo iná brána v režime “smerovač WLAN”. Brána musí byť v dosahu siete.

Môžem spojiť ciele do skupín, ktoré potom uvidia len vybraní používatelia aplikácie? Open

Aby bola brána uvedená v prehľade brán, musí byť v bráne a v aplikácii nakonfigurovaná rovnaká skupina multicast (IP adresa a port). Ak sú brány rozdelené do rôznych skupín multicast, používateľ aplikácie uvidí len tie brány, ktoré sú v rovnakej skupine multicast ako aplikácia.

Predvolené nastavenie skupiny multicast je 239.192.69.70:61344.

Zmeňte konfiguráciu multicastovej skupiny brány:
Kliknite na bránu v prehľade brán → kliknite na ikonu “Konfigurácia” v navigačnom paneli → aplikácia “SmartConnect” → “Multicast group”.

Zmena konfigurácie multicast v aplikácii:
“Menu aplikácie” → “Nastavenia” → “Sieť” → “Skupina Multicast”.

Musí mať sieť prístup na internet? Open

Nie, na prevádzku systému EFA-SmartConnect® nie je potrebné, aby sieť WLAN poskytovala internet. Smartfón potrebuje internetové pripojenie len na odosielanie požiadaviek na podporu. Na tento účel sa potom môžu použiť aj mobilné dáta alebo iná sieť WLAN s internetom.

Môžu sa k bráne prostredníctvom kódu QR dostať aj neoprávnené osoby? Open

Nie. Kód QR obsahuje prístupové údaje siete WLAN v stave doručenia. Hneď ako sa v režime smerovača zmení heslo alebo sa brána pridá do existujúcej siete, pripojenie k bráne prostredníctvom QR kódu už nie je možné. Ďalšie informácie o tom nájdete aj v časti “Začíname”.

Aké údaje sa prenášajú do systému EFAFLEX počas žiadosti o podporu? Open

Záznam údajov o vybraných dverách (číslo zariadenia, sériové číslo, verzia softvéru, pamäť chýb, predvolené prístupové údaje atď.)Ďalšie informácie, ktoré ste uviedli pri vytváraní žiadosti o podporu (stav, fotografia, voľný text, kontaktná osoba).

Nebudú sa odosielať žiadne heslá WLAN, ktoré si sami určíte.

Máte otázky?

Spojte sa.

Sme tu pre vás!

Do online kontaktného formulára